Nikt nie czyta dziś poezji

Co mnie mierzi
nikt nie czyta
dziś poezji
Jaki powód
tego nie wiem
Ubolewam
nad istnieniem

Moi drodzy, nigdy nie chodzę na łatwiznę, od zawsze robię sobie pod górkę i tak też jest w tym przypadku. Mogłam założyć bloga o tematyce modowej, urodowej, lifestyle, czy inne tego typu, co jest, jak wszyscy wiemy, w modzie i ,,na topie”. Mogłam to zrobić, bo właściwie tylko takie blogi mają największe liczby czytelników i oglądalności. Bo wszyscy tak robią. Bo to proste, łatwe i przyjemne. Bo to opłacalne. Oczywiście nie mam nic przeciwko takim stronom, ale ja obrałam inny kierunek, w zgodzie z samą sobą. Wiem, że poezja, ogólnie literatura, to nie sfera dla każdego. Szczerze mówiąc smuci mnie to, jednakże szanuję odmienne gusta. Zdaję sobie sprawę z tego, że zapewne nigdy nie osiągnę takich statystyk, jak np. znane szafiarki. Przykro mi natomiast, gdy pomimo moich różnorakich starań promocji bloga, zjawia się na nim bardzo mało osób, a jeszcze mniej zostaje. Stworzyłam taki blog, a nie inny, bo to pisanie jest moją pasją. Nie będę udawać kogoś innego po to, żeby tylko przyciągnąć publiczność. Cały czas mam nadzieję i liczę na to, że pewnego dnia zgromadzę swoich wiernych, stałych czytelników, którzy może nie będą najliczniejszą grupą w blogosferze, ale z pewnością będę z nich bardzo dumna 🙂 Dlatego mam do Was prośbę. Jeżeli tutaj wejdziecie i spodoba Wam się to, co tutaj tworzę, to bardzo proszę, zostawcie po sobie jakiś ślad, jak chociażby komentarz, polubienie, bądź zaobserwowanie, żebym po prostu wiedziała, że jesteście. Jeśli Wam się coś nie podoba, to też napiszcie mi co mogę ulepszyć, żeby rozwinąć skrzydła. Pomożecie? 😉
Dziękuję z góry za wsparcie.

10 myśli w temacie “Nikt nie czyta dziś poezji

  1. Witaj 🙂 to prawda, mało kto w dzisiejszych czasach czyta poezję :-S też nad tym ubolewam 😦 po to właśnie jesteś TY aby blogosfera w ogóle nie zapomniała że istnieje taki gatunek jak „poezja” 😉 Ja w każdym razie Cie popieram i mocno trzymam kciuki 😉 A co do samego bloga, to rzeczywiście tematy które poruszasz (i ja także) może nie będą równie popularne jak „nowości” kosmetyczne ale nie o to w tym wszystkim chodzi ze stawać w jednym szeregu 😉 Po prostu trzeba znaleźć swoją niszę i jak najciężej nad nią pracować 😉 praca, praca i jeszcze raz praca, tyle i aż tyle :-S pozdrawiam 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. Witam, bardzo pięknie dziękuję za odwiedziny! Ten komentarz to miód na moje serce 🙂 W pełni się zgadzam i dziękuję za tak motywujące słowa, to wiele dla mnie znaczy. Również trzymam kciuki i oczywiście zapraszam ponownie 😉 Serdeczności!!! 🙂

      Polubione przez 1 osoba

    1. Ktoś kiedyś powiedział, że poezję czyta tylko elita, może coś w tym jest 😉 Ślicznie dziękuję za motywację do dalszego działania 🙂 Pozdrawiam również.

      Polubienie

  2. Mam podobne odczucia, bo też uwielbiam pisać 🙂 Raz lepiej, raz gorzej, ale z ruchem na blogu czasem bywa słabo. Cieszę się, że są jeszcze osoby, które czytają i piszą 🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Miło mi Cię gościć 🙂 To prawda, ale już się tym nie przejmuję. Statystyki to nie wszystko 🙂 Może pewnego dnia to się zmieni, nie od razu Kraków zbudowano 🙂 Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam 💚

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz